Wentworth.


Måste bara slänga in ett tips här om en serie som jag fastnade för. Jag har plöjt igenom båda säsongerna som släppts på typ 2 veckor. Det är inte likt mig då jag aldrig brukar följa serier men när det gäller fängelseserier så fastnar jag ganska fort. Jag började se säsong 1 när den visades på tv4 och sen råkade jag halka över säsong två på cmoreplay som vi lyckligtvis har här hemma.
 
Jag gillar ju Oitnb, Oz och Prison break också.
 
När jag var yngre (typ högstadie/gymnasieålder) så låg jag ju hellre hemma och kollade på Melrose Place och Kvinnofängelset ni vet den där jätte gamla serien, istället för att gå till skolan. Love it! Som jag förstår det är Wentworth baserad på just kvinnofängelset fast i en nyare upptappning och såklart nya skådespelare, lovar att den är värd att spana in om ni precis som jag gillar fängelseserier.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0