18-19 Juli.

På Lördagen åkte vi och hälsade på min kusin och hans fru som även dom var hus och kattvakt fast på andra sidan stan. Så kul att få träffa dom. 


Här är en utav tre katter som dom vaktade och den var sååå mini. 


Vi satt ute och fikade och kidsen tömde kakfaten. Lördagen var en riktig slappdag. Vi tog en tur ut till Stavsnäs också och tittade på ett hus som jag bodde i för 20 år sedan och jag hittade dit. Helt otroligt. Minnet verkar det ju inte vara nåt fel på iallafall inte långtidsminnet ;) huset och området var precis som jag hade det i minnet, men min stora gran var borta som jag brukade leka under. 


På söndagen åkte vi hem till en kompis som har barn i samma ålder som Freija och Thor. Det var så kul för det var exakt på datumet ett år sedan vi träffades sist. Det årliga mötet liksom.


Isak och Thor.

Efter våran dejt tog vi en tur i Gamla stan och besökte det kungliga slottet. 



Sen åkte vi hem till pappa och C som hade kommit hem från sitt äventyr. Kidsen lekte i trädgården och vi bara tog det lugnt hemmavid. 
❤️


Kommentarer
Natalie

Det var så trevligt att få träffa er med :)

2015-08-14 @ 11:08:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0