Snart semester.

Ja jag har förvisso haft ledigt länge nu så även barnen men på Onsdag får äntligen mannen semester och då far vi söderut. Vi åker tidigt på torsdag morgon och första stoppet blir Gävle. Där har vi bokat hotell. Ett rum för 5 personer med frukostbuffé. Vi går ut ordentligt när vi lika väl är i farten startar semestern med gofrulle. 

Fredagen blir det Furuvik, kika på djur, bada och åka karusell. Sen så vankas det en hel helg i huvudstaden. 

Först hade vi tänkt gå på Kolmården men eftersom vi var där förra året kör vi på Astrid Lindgrens värld i Vimmerby i år. Något som JAG verkligen ser fram emot. Jag älskar ju Astrid och hennes fantastiska sagor. Eftersom det blir Furuvik där innan så får vi ju se djur iallafall. Sen mellanlandar vi i Stockholm igen innan vi styr uppåt landet igen. Vi lär ju hinna med en massa annat kul också. Jag får uppdatera er när vi kommer hem. Nu längtar vi massor! 

Idag har vi storstädat och i veckan ska det tvättas och packas. Vi kör utan husvagn i år. Tyvärr kanske jag ska säga. Så mysigt med husvagn, men i år blir det utan. Det går nog bra iallafall. 


Bjussar på en kul bild. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0