Falkhöjden Ikea ❤️



KÄRLEK alltså, till min vägg i köket. 
❤️

Äntligen kom mina hyllor upp. Egentligen är det en "stående" hylla som ska stå på ett skrivbord i samma serie men denna idé hade jag från första gången jag såg den. Det var kärlek vid första ögonkastet skulle man kunna säga. Här hemma bor en rosa och två vita. Ikea har verkligen lyckats. 

På bilden ser det ut som att dom hänger snett men det är bilden som är sned. Kan garantera att allt hänger spikrakt då mannens bror var här och hjälpte till med laserpass eller vad det heter. Han är då för snäll. Tack för hjälpen!


Kommentarer
rememberthiis.blogg.se

Så fint !

Svar: Tack ☺️
Caroline Nilsson

2015-05-09 @ 23:53:33
URL: http://rememberthiis.blogg.se/
Gisela

Jättefint!! Vart kommer krokarna som du satt upp dem med ifrån? 😃

Svar: Har tyvärr ingen aning då jag fick dom av min svåger ☺️
Caroline Nilsson

2016-12-20 @ 17:53:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0