Let´s recensera senaste Loppiblogbag VÅRPEPP!

 Riskakor från Friggs.
 
Som ni ser har det gått hårt åt för smaken Linfrö och Rosmarin. Riktigt, riktigt mumsigt och det tyckte även barnen. Dessa har jag smaskat på framför tvn i brist på annat gottigt hemma. Jag tycker dock inte att det var speciellt mycket smak av just Rosmarin. Möjligtvis i eftersmaken men annars tycker jag dom smakade vanlig lättsaltad riskaka och dom är ju också supergoda.
 
När bilden togs hade jag ännu inte hunnit öppna smaken Hampafrö och svartpeppar, men nu är den öppnad och den var det STING i. Man kände hetta av peppar och det var inte riktigt min smak jag föredrar en mildare smak på mina riskakor.
 
Riskakor är verkligen nåt jag kan gå och små smaska på under dagarna när man drar förbi skafferiet så roffar man åt sig ett par stycken och smular runt med ;)
 
Näste man för rakning (haha)  Easy shavin´och Nice n´cool från RFSU.
 
Dessa produkter lät jag mannen prova och han var INTE nöjd. Själv har jag inte hunnit prova dom. Han tyckte det var för mycket glid och rakhyveln bara gled runt. Jag lovar att uppdatera när jag själv har testat. Så hittills ger vi ett svagt betyg till dessa produkter. Måste leta och se vad andra har tyckt om dom, bara för att jämföra.
 
 
Yves Rocher hydra vegetal.
 
Denna har jag provat en gång. Den doftar ljuvligt men jag tål inga krämer i ansiktet det är bara att konstatera. Såfort jag smörjer en fetare kräm i ansiktet så börjar ögonen att rinna, det spelar ingen roll om det är parfymfritt eller med parfym. Jag tål det inte. Denna gick dock in i huden väldigt fort och man blev väldigt len i ansiktet. Härlig känsla. Så den får bra betyg av mig trots känslighet.
 
Yves Rocher Vinaigre med doft av hallon.
 
Jag säger bara MUMS MUMS MUMS! Får man dricka upp flaskan? Den doftar sååå sjukt gott så man är nästan redo att ta en klunk. Jag har jätte tunt hår som ofta ser slitet ut. Jag tycker att håret blev glansigare och mer livligt efter att jag testat denna. TUMME UPP och jag kommer fortsätta att använda den då det kändes som en bra medicin för mitt torftiga barr.
 
Edet ultra soft.
 
Toalettpapper, skithuspapper, dasspapper ja kärt barn har många namn. Detta mjuka papper kom då väl till pass när Lilleman i familjen har snorat och snorat. Jag tror nästan hela paketet gått åt till att torka snor. Pappret är ultra mjukt, känns nästan som bomull i handen ingen tradigt riv här inte utan mjukt och lent.
TUMME UPP!
 
Och sist men inte minst har barnen kikat på filmen Pingvinera. Den har spelats flera gånger sedan vi fick hem den och dom älskar den. Härligt handling och väldigt barnvänlig. Ett extra plus tyckte vi det var att vi fick den på DVD innan alla andra kunde köpa den ;) Lyxigt!
 
Återigen tusen tack #Loppi för denna fantastiska #Loppiblogbag.
Vi ser fram emot att få recensera fler. Kul när hela familjen blir involverad i testandet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0