Men sä gumörra!

Alltså det är helg och mina äldsta huliganer går upp mellan 04-05 på morgonen. Dessi skratta ju åt mig när jag igår kväll började gäspa innan klockan slagit 22:00. Igår gjorde Dessi ett arbete till skolan som gick ut på att hon skulle intervjua mig och sen ska hon sammanställa allt till typ ett personlighetstest. Ska bli intressant att se vad hon får fram att jag är för en människa ;) Det var frågor om barndom, skoltid, familj m.m.
 
Idag vankas det bilbingo för tanterna. Alltså det är dyrt att hålla sig med lotter och diesel, lotter mellan 110-160 kr. Sen diesel eller bensin på det. Tänk dom som ränner runt på alla bingon som finns. Man kan ju hoppas på vinst framöver så det jämnar ut sig ;) Hälsingar den ekonomiska tanten. Förresten så tjänar vi ju ett par kronor då vi *Trumvirvel* har med oss egen kaffetermos och fika HA HA HA! ;)
 
Dessi pratade igår om att det vore trevligt att börja dansa. Alltså nu snackar vi inte party/disco/fest utan vi pratar pardans typ motionsdans PRO-style. Jorå det ska börjas i tid. Vi kanske kan få ta sällskap med mormor och E någon gång framöver haha. Vi tar tantandet till nästa nivå.
 
Igår hade dom äldsta tu FEBER igen... alltså vad tusan är det frågan om vad har vi gjort för att förtjäna feber? Kan knappt minnas senaste helgen vi var feberfria är det inte den ena så är det den andra. Det har ju bara gått runt sedan slutet på MARS! Jaaa Mars... helt sjukt. Men nu på morgonen är allihop pigga och alerta ingen feber på termometern heller. Hoppas det håller i sig så.
 

Gubbarna i lådan börjar ta färg, hoppas det blir många gubbar i år. Jag och Freija har även planterat tomat, chilli och paprika i en låda vi får väl se om det blir något.
 
Tjing Tjong! Trevlig Söndag på er.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0