Hallo!

Jag har varit ledig hela veckan, men imorn vankas det jobb och sen är det helg. Ikväll ska vi hem till chefen på middag och imorn ska jag ha medarbetarsamtal samt lönesamtal. Spännande 😁

Idag har jag och tossen varit på vuxen-barn och sprungit av oss. Träffat lite folk. Man blir gode less av att bara vara hemma. Fast vi var ju faktiskt och hälsade på den höggravida Nicole för någon dag sedan också. Dock vågade jag inte stanna så länge för det började bli mörkt och snön vräkte ner. Vi skulle ju ta oss hem också. 

I Lördags var barnen och tog syskonfoto på Thors förskola. Väntar med spänning på resultatet. Jag föredrar alla kottar på samma bild. Inte för att de är billigast utan för att jag tycker det är så fint att se dom tillsammans 😍❤️ världens finaste ungar, tycker såklart jag! 

I veckan har det skrivits önskelistor till tomten och ett brev till Daidalos på Bolibompa. Dom är så duktiga mina storisar. Nu väntar dom med spänning på svar från Daidalos. 



Älskar stavningarna. Tex "Monsterhaj" för vem som helst som inte är ett dugg insatt i barn så skulle den tänka en monsterlik HAJ med stora huggtänder och ja ni vet men Freija hon menar något helt annat nämligen Monster high dockor. Det gäller att slå ihop ett och ett. Önskelistan ovan är dock en blandning mellan Loke och Freijas önskningar. Gillar även Håkyspel man förstår ju helt klart vad dom menar. 

❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0