Helgen.

Vilken härlig helg vi fick. Man känner sig rent av laddad att jobba ikväll. Jag har fått träffa mamma och lillebror. Jo vi fick en snilleblixt igår att fara upp till Ikea, då Morran skulle dit. Så vi packa in oss i bilen och for. 

Efter vägen skrev mamma att Loke kunde ju följa med dom hem sen och ha höstlov. Men jaaa vilken bra idé. Loke älskar ju att vara med morbror. Det var ju bara det då att han inte hade nå grejer med sig så vi fick köpa ett litet set  med basplagg och skor i Finland 😂 Loke blev såklart nöjd och glad som fick nya kläder. Trist bara att dom inte tog svenska rabatter på finska sidan och inte fick man dra medlemskortet heller (prismedveten morsa) haha. 

Sen så köpte jag finska piroger, mina barndomsfavoritkakor, senap och godis haha. Finland kan det där med mat och godis. Det är barndomsminnen. 


På Ikea sen så köpte jag två molnkuddar till Thors rum, slevar, en julljusstake, ljus typ bara småplock. Sen åt vi mat där i restaurangen vilket jäkla kaos. Iskallmat och fullt med folk, läskmaskinen spruta ut ofärgad läsk utan smak. Mätt blev man ju men gott nja. Jo efterrätten 😉


Bästa kottarna ❤️

Ja som sagt nu är man laddad för en vecka med jobb. Startar upp med två kvällar. Sen får Freija och Thor vara på förskola/fritids ons-Tors och fredag är jag ledig, då kommer Loke hem 👌🏼 och för mig vankas det helgjobb. 

Hoppas alla får en fin vecka ⭐️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0