Julklappar.

Ja egentligen tycker jag det är alldeles för tidigt att tänka på julklappar men julmusten och julpyntet anlände ju till affärerna för flera veckor sedan så i den vinkeln är jag väl rent av sen 😉

Thors klappar är faktiskt helt färdiga. Så vi har bara Freija, Loke och Lilla E kvar. Men det står still. Vad ska man köpa? Jag vill inte köpa skräp och onödiga saker. Utan saker dom önskar sig och har användning för. 

Måste nog börja luska i det snart, vad dom önskar sig och vad dom behöver. 

Har ni tips på julklapp till 6 åring, 7 åring och 11 åring kan ni ju hojta till ☺️

Jag ska vara föräldraledig på själva julafton. För egentligen jobbar jag en kväll. Sen jobbar jag annandag jul sen har jag helg. Jobbar nyårsafton men jag tror jag jobbade dag så de gör ju desamma. Jag kan jobba alla dagar utom självaste julafton. Julafton är helig och en dag då familjen samlas och bara myser. 
🎄


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0