Loppi blogbag HÖSTKIDS!



För någon vecka sedan fick vi hem den här blogbagen från Loppi. 

Boken Super Charlie och Lejonjakten försvann direkt iväg med Freija. Vilken fantastisk bok, fina bilder, färger och en härlig saga. 

Santa Maria produkterna skänkte jag bort till min svägerska eftersom att vi i min familj inte äter kyckling. Hon blev överlycklig och glad att få prova. 

Lincins förebyggande spray kunde inte komma mer lämpligt då dottern för någon vecka sedan släpade hem TVÅ löss från skolan. Nu är dom puts väck efter att vi använde Linicins schampoo och nu använder vi även sprayen, på alla kottar över två år här hemma. 

Coldzyme sprayen har vi tack och lov inte behövt prova ännu men såfort vi känner av en förkylning så kommer den åka fram. 

Vitaminerna från Kids zoo var poppis hos barnen. Smakar och luktar godis. 

Handspriten luktade inte riktigt det den skulle men jag är väl förstörd av den starka handspriten på jobbet så jag känner ingen skillnad ☺️

Tack för att jag och vi har fått vara med och prova. 

#loppiblogbag #loppiblogbaghöstkids #handsprit #linicin #coldzyme #santamaria #kidszoo #tukanförlag #sweetraspberry #loppisverige
www.santamaria.se


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0