Fujifilm kamera.


Igår kom äntligen min kamera, som jag har samlat ihop till genom att samla Coca Cola korkar med koder i. 

En polaroid kamera, man fick inte välja färg. Jag fick en ljusblå. Det fanns även rosa, gul, vit och svart. Jag är ändå nöjd med min färg. Hade möjligtvis kunnat tänka mig en vit eller gul, men blå är också fint 💙

Det har ju varit massor med tjorv och sura miner runt coca colas sommarkampanj. Dåliga premier och bara massa rabatter, men jag har hunnit knipa Glas, leksaksväskor och kameran, kanske nåt mer som jag har glömt 😜 men jag är nöjd. Förutom att vissa koder inte har fungerat att registrera. 

Har läst att dom hade samma tjorv vid förra årets julkampanj. Blir ju spännande att se om det ens blir nån julkampanj i år efter allt skit dom fått. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0