Nattlinser.

Jag funderar på att testa nattlinser. Dessa ska tydligen passa perfekt för mitt synfel. Om du inte vet vad nattlinser är kan jag dra det lite kort. Det är hårda linser som man sover i den ställer in hornhinnan så man ser utan glasögon/linser när man vaknar. Det kan hålla i sig upp mot 16-48 timmar beroende på hur länge man har använt sig av dom. Helt lovely ju. 

Såg en reklam om det när jag var i Luleå så nu har jag googlat och läst och funderar på att boka tid för undersökning och sätta igång med det. Det kostar ca 2000 kr om året och det kan de ju lätt vara värt. 

Låter ju som värsta sponsrade inlägget det här men se det är det inte. Någon av mina läsare som testat? 


Lämna en kommentar och berätta vad du tycker isåfall ❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0