Så ja nu helg!


Känner mig duktig som jobbade 5 dagar i ett svep. Intensivt och bra nu känner jag mig ganska "inne" i det hela. Helt fantastiskt att vara tillbaks på "rätt" arbetsplats igen. Jag känner mig hemma. Nu har jag helg i dagarna tre. Sen jobbar jag en kväll och en dag innan det är riktig helg igen. Dom säger att jag har ett riktigt bra schema och jag måste nog hålla med. 

Här hemma har det snorat och snörvlats hela helgen. Freija och Loke var pigga idag men Thor har krånglat hela natten då han varit snorig. Så han är hemma idag. Han får ju absolut inte vara snorig/förkyld till sin OP nästa vecka. Så nu kurerar vi för fullt. 

Nu på morgonen var vi förbi min mormor och åt frukost. Det var så länge sedan vi sågs så det var dags nu. 

Thor moffade smörgåsar för glatta livet. Såfort han kommer till gammelmormor är det som att han aldrig sett mat förut. Lill gamen ☺️ smörgås och bulle. 

Trevlig måndag allihop! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0