Snart blir det operation.

Här peppar man för jobb för fullt så dimper den där j*vla kallelsen från Uppsala ner i brevlådan igår. Jag har sagt det hela tiden, vi har gått och väntat hela sommaren på att den ska komma, så kommer den nu. En dag innan jag börjar jobba. 


Och när ska vi vara där? Om prick 13 dagar(!) så jag ska alltså jobba ett par dagar och sen ska jag ha planerat VAB en vecka pgr av Thors operation. Tycker dom hade himla dålig framförhållning. 

Dessutom har jag fått sitta i telefon både igår och idag och bokat flygresor, hotell, taxi och pendeltåg. Förvisso står ju Landstinget för resa och boende men det var ett jäkla jobb att få ihop allting. Sen blir man runt skickad på diverse olika nr och sura tanter som svarar och frågar vart man fått telefon nr ifrån. När man fått nr från en annan avdelning, men NU är väl förhoppningsvis allt under kontroll. Inväntar bara ett intyg om boende från sunderbyn och det bör komma med posten i veckan. 

Det blir ju en resa det här också må jag säga. Måste hitta barnvakt till våra stora gryn också då vi blir borta några dagar. 

Har beställt två Babblarna böcker till Thor som han ska få på sjukbädden. Han har ju redan två och han älskar dom så nu ska han få dom resterande två som han saknar. 

Fy jag är sååå nervös! 
❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0