Snor Thor hela veckan.


Vår lilla Terrorist Thoris har varit snoris hela veckan lång. Höhö. Nä men nu börjar det faktiskt bli ganska akut att han tillfrisknar för det är bara 5 dagar kvar till operation. 

Idag vart jag tvungen att vabba. Som om det inte var nog att jag måste göra det hela nästa vecka. Kan ju tro att jag inte ligger högt i kurs på jobbet just nu. Nyss börjat om och får starta med massa vabb. Det känns så jäkla dumt, men vad ska man göra? Man lämnar inte ett sjukt barn på förskolan och smittar ner dom andra barnen. 

Dessutom om jag nu hade varit så dum och lämnat honom så skulle dom sannerligen ha ringt och bett mig hämta hem honom. Men jag skulle aldrig lämna ett sjukt barn på förskolan. Det är egoistiskt mot alla parter. 

Om alla skulle hålla sina sjuka barn hemma så skulle inte smittspridningen på alla sjukdomar vara så pass hög som den är idag, snart står vi i månaderna då varenda jäkla bacill knackar på dörren och vill in. Då gäller det att vara uppmärksam. INGA SJUKA BARN TILL SKOLA OCH FÖRSKOLA! Var inte en egoist! Så det så 😉👍🏼

Nu är det iallafall helg och vi ska kurera oss och bara vara hemma. Idag kommer det en kille och kollar på våran lägenhet. Håller tummarna att han vill ha den ✊🏼

Ha en trevlig helg allihop
❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0