Sportlov!

Jag började sportlovet med en lång sovmorgon idag. Så skönt. Thor har börjat stiga upp före fan och komma in och snicke snacka med mig på mornarna redan vid 05:00 står han vid sängkanten och tjattrar sen slår han på tvn och fortsätter babbla. 

Han är som en papegoja nuförtiden han härmar och tjattrar. 



Idag har jag hämtat ut lite gratisgrejer som jag fått från Buzzador. Keldas grytbas i två olika smaker. En för köttfärs och en för kyckling. Sen hämtade jag även ut en grekisk yoghurt från Arla. Av bilderna jag sett på den så ser den sjukt mumsig och krämig ut. Ska provsmaka ikväll. 

Till middag testade vi grytbasen bolognese för köttfärs. Det var inte alls någon höjdare. Det var liksom ingen nyhet för gommen utan smakade som något man ätit flera gr. Typ vanlig spagetti och köttfärssås. Helt enkelt en dålig smak på den. Hoppas Masalan är en godare smakupplevelse. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0