Linserna via Smartson.

Idag har det gått en vecka sedan jag var på undersökningen, linserna har fortfarande inte kommit. En sak som förbryllar mig lite är att hade jag beställt dom själv hade jag haft dom i BREVLÅDAN dagen efter eller efter max två dagar. När en optiker beställer dom verkar det ta dubbelt så lång tid. 

Jag frågade ju även optikern om man kunde få dom hemskickade istället för att behöva åka och hämta upp dom i Luleå, men det gick inte pga kylan. Dock får jag inte riktigt ihop det. Hade jag själv beställt dom från Lenson som var smartsons samarbetspartner så hade dom ju skickats utan konstigheter. Jag har ju beställt hem linser förr trots minusgrader och det är minsann inga konstigheter. 

Ringde upp optikern idag och frågade om linserna hade kommit. Det hade dom inte. Så jag får fortsätta vänta och min testing av linserna drar ut på tiden. 

So long... 🤓


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0