Nilssons bageri.

 
Igår fick jag ett plötsligt sug efter något chokladigt-bakverk så jag och mannen slog på stort och gjorde både Kärleksmums och en Gullankaka (tror jag den hette) båda blev iallafall himla goda.
 
Idag tog vi med oss en låda Gullankaka och åkte till gammelmormor och fika med henne. Vädret är verkligen underbart idag, försökte sitta ute i solen och blogga med datorn men det gick inte alls. Solen var så bländande över skärmen så man såg ingenting, men efter det här inlägget ska jag nog gå ut och sätta mig igen. Det gäller att passa på medan de bjuds på solsken, imorgon är det back to work som gäller.
P.S Det där utlovade shoppinginlägget kommer jag har inte glömt bort er...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0