Testing Loppi Blogbag.


Jag har ju i tidigare inlägg testat teet från Friggs och mascaran från Yves Rocher.
 
Nu tänkte jag skriva lite om de ekologiska riskakorna från Friggs och dom var verkligen GUDOMLIGA till en kopp kaffe. Så himla mumsiga hela påsen slank ju ner i ett litet nafs. Kommer absolut att köpa dom igen. Dom hade gärna fått finnas i en ljusare variant av choklad också.
 
Så riskakorna får lätt 5 av 5 av mig med familj!
 
Parfymen från Yves Rocher var inte riktigt min doft. Lite för tung och stark ska nog skänka den till min mormor så någon får glädje utav den. Det är ju lite så med parfym att alla dofter passar inte alla och sedan kan den lukta på ett sätt när jag använder den och på ett helt annat när någon annan bär den. Antingen gillar man en doft eller så gör man det inte.
 
Jag är i alla fall superglad att jag fått prova alla dessa grymma produkter.
Tack Loppi och alla fina företag.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0